Loading images...

- Prihlásiť sa do systému -

V sekcií Fórum nájdete odpovede na svoje otázky ohľadom našich produktov. Stačí kliknúť na príslušnú tému a hneď sa Vám zobrazí riešenie danej problematiky. Ak ste nenašli to čo hľadáte, môžete nám položiť vlastnú otázku. Zoznam najčastejšie kladených otázok zobrazíte kliknutím SEM.

» Pridať príspevok «Počet príspevkov: 3» Späť na výber témy «

skladové karty Podrobnosti

Neviem či máte podobný problém niektorá,ale po stiahnutí novej verzie mám problém so skladom ,konkrétne pri zadávaní príjemky ,napr. med zadám si príjem a dobre ,ale chcem pokračovať s ďalšou položkou napr vajcia CHCEM PRIJAŤ A NIE A NIE PREPNúŤ KARTU NA VAJCIA /ak by som si to robila automaticky ,tak ani neviem ,že som prijala vajcia na skladovú kartu medu / ,TAK VážNE NIEKEDY STRáCAM TRPEZLIVOSŤ .V čom bude chyba? Ďakujem pekne

Autor: Alena
Pridané: 14.11.2017 o 11:19

Nejedná sa o problém v programe ŠJ4 to by sa prejavilo u každého. Možno máte niečo s klávesnicou neviem, asi bude lepšie zavolať k nám.

Autor: Administrátor
Pridané: 14.11.2017 o 12:09

Dobrý deň, prosím Vás čo mám spraviť ked mám niektoré karty v sklade skopírované
2x. Ďakujem za pomoc.

Autor: vedúca ŠJ
Pridané: 11.01.2018 o 14:16

Karta sa dá vymazať pomocou CTRL+DEL ale niekedy je dobré si nechať karty ktoré sa používajú v normách 2011-2016.

Autor: Administrátor
Pridané: 12.01.2018 o 15:47

Tu môžete pridať príspevok k aktuálnej téme:

Meno / Prezývka

Poznámka: Svoj príspevok formulujte čo najzrozumiteľnejšie. Do políčka "Kontrola" opíšte kód z obrázka. Políčko s e-mailovou adresou môže ostať prázdne.

Upozornenie: Príspevky obsahujúce urážlivé, vulgárne alebo inak nevhodné výrazy budú vymazané. Administrátor webu neručí za obsah príspevkov.

E-mail

Obrázok

Kontrola

Text príspevku